Közönségdíj és dobogós helyezés

Rangos szakmai elismeréssel tért haza a Tüke Busz Zrt. csapata a Felsőtárkányban megrendezett Közösségi Közlekedési Ügyfélkapcsolati Dolgozók IX. Országos Versenyéről, ahol bemutatkozó szereplésükért közönségdíjat, az összetett versenyben pedig a dobogós második helyezést szerezték meg.

A társaságot három munkatárs képviselte a megmérettetésen: Freilits-Villányi Nikolett forgalmi szolgálattevő, Freilits Rolf utasinformatikai előadó, valamint Fazekas István menetjegyellenőr. A versenyről kiadott sajtóközleményük szerint a pécsi csapat először vett részt a szakmai viadalon, amelyen mégis rögtön kiemelkedő eredményeket ért el.

A rendezvény célja, hogy a közösségi közlekedés frontvonalában dolgozó munkatársak – legyen szó jegyellenőrről, ügyfélszolgálatosról vagy forgalomirányítóról – megmutathassák szakmai tudásukat, gyakorlati felkészültségüket és problémamegoldó képességüket.

A verseny egyik kiemelt eleme a bemutatkozó produkció volt, amelyben a résztvevőknek mindössze öt perc állt rendelkezésükre, hogy kreatív, színpadi előadás keretében mutassák be szervezetüket. A zsűri kifejezetten azokat a produkciókat értékelte nagyra, amelyek túlmutattak a hagyományos prezentációkon – a Tüke Busz bemutatkozása kimagasló pontszámot kapott, megelőzve többek között a miskolci, kecskeméti és MÁV-os csapatokat is.

Az elméleti fordulóban a versenyzők utasjogi és üzletszabályzati kérdésekben adtak számot tudásukról, valamint egy komplex esettanulmányt is feldolgoztak, amelyben valós utaskapcsolati konfliktushelyzetet kellett elemezni. A gyakorlati részt színészek által előadott szituációs gyakorlatok tették próbára – itt a zsűri a szabályos eljárásmód mellett a konfliktuskezelést és az ügyfélközpontú megoldásokat is értékelte.

A Tüke Busz Zrt. versenyzői nemcsak szakmai tudásukkal, de személyes hitelességükkel és felkészültségükkel is bizonyítottak. Az elismerések mellett emléklapot, oklevelet és szállodai szolgáltatásokat tartalmazó vouchert vehettek át – és ami talán még ennél is értékesebb: a szakma és a közönség elismerését egyaránt kivívták.

A Tüke Busz Zrt. sikeres szereplése jól példázza, hogy a pécsi közösségi közlekedés nemcsak a járművek szintjén, de az ügyfélkapcsolatokban is törekszik a legmagasabb színvonalra.

Forrás: pecsma

Előző bejegyzés

Hőssé válni mindennapi tettekkel

Következő bejegyzés

Mutasd meg Kővágószőlőst a világnak! – Fotópályázat a 2026-os falinaptárhoz

Hozzászólás írása

Ossza meg a véleményét

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Értesülj a legfrissebb hírekről!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy egy csokorban értesülj a legfrissebb hírekről.
Csak a hírek, spam nélkül! ✨